Поки ІТ-фахівці працюють цілодобово над відновленням реєстрів, співробітники ДРАЦСів по всій країні повернулися до паперових книг реєстрації, щоб кожна закохана пара могла узаконити свої стосунки.
І за ці 6 днів на Херсонщині, попри близькість до фронту, 7 пар довели: кохання справді здатне подолати будь-які перешкоди.
Про це повідомили в Міністерстві юстиції України.
Нагадаємо: внаслідок цілеспрямованої зовнішньої кібератаки тимчасово призупинено роботу єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції України.
Зокрема тимчасово не працюють:
- Державний реєстр актів цивільного стану громадян (ДРАЦС);
- Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (ЄДР);
- Державний реєстр прав на нерухоме майно та їх обтяжень (ДРРП).
Через це 20 грудня КМУ прийняв постанову “Про зупинення строків адміністративного провадження у зв’язку з тимчасовим обмеженням доступу до єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції”.
Відповідно до неї зупинено строки адміністративного провадження, надання публічних (електронних публічних) послуг з використанням єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, до моменту, коли буде відновлено доступ до них.
У зв’язку з неможливістю отримати актуальну інформацію з ДРРП реєстрація/декларування місця проживання фізичних осіб та зняття з реєстрації за заявою власника житла тимчасово не здійснюється.
Усі відділи ДРАЦС Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Одеса), до якого відноситься і Херсон, працюють у штатному режимі. Фахівці здійснюють прийом заяв від громадян на реєстрацію народження, смерті, розлучення та шлюбу.
Видача повторних документів можлива лише у відділі, яким безпосередньо був складений актовий запис та за наявності актового запису в архіві відділу.
Додаткову інформацію можливо отримати безпосередньо у відділах ДРАЦС або за контактами територіальних відділів ДРАЦС за посиланням.
Окрім того, через оновлення державних реєстрів у додатку Дія тимчасово не працює частина сервісів:
- реєстрація та надання інформації ЄДР;
- реєстрація та надання інформації з ДРРП;
- реєстрація актів цивільного стану;
- реєстр будівельної діяльності;
- повідомлення про пошкоджене/знищене майно;
- бронювання коштів за сертифікатом.