Жительці Олександрівки зателефонував нібито менеджер банку і повідомив, що сторонні особи намагаються зняти кошти з її рахунку, тож необхідно переказати гроші на спеціально створений банком новий рахунок. Жінка виконала вказівки, переказавши на надісланий їй номер картки 7500 гривень. Потім подзвонила до свого банку і дізналася, що співробітники їй не дзвонили, а гроші вона перевела шахраям.

Також жертвами «банківських шахраїв» стали і двоє жительок Херсонського району. Жінкам зателефонував невідомий, представився працівником служби безпеки банку та попросив назвати останні чотири цифри картки для нібито перевірки. Потім на телефон потерпілих надійшов код, який вони назвали псевдопрацівнику. Згодом із рахунку заявниць зникли 16000 та 3000 гривень відповідно.

За усіма фактами поліція відкрила провадження за ст. 190 «Шахрайство» Кримінального кодексу України.

Поліція вкотре нагадує основні правила, дотримання яких не дозволить шахраям ввести вас в оману:

  • якщо вам телефонують нібито з банку і повідомляють про перевірку, проблеми з рахунком, необхідність оформити новий, про стороннє втручання у ваш особистий кабінет або оновлення захисту, одразу кладіть слухавку і самі звертайтесь до банку за номером, що зазначений на звороті вашої платіжної картки;
  • нікому не розголошуйте дані своїх банківських карток: пін-коду, СVV-коду, строку дії карти, коди та паролі із смс- повідомлень для скасування операції або підтвердження транзакцій;
  • якщо ви випадково розкрили дані платіжної картки невідомій особі, негайно заблокуйте її через Інтернет-банкінг або зателефонуйте до банку.

Пам’ятайте, що шахраї можуть представитися будь-ким.

Написати коментар

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я