Про це повідомив його засновник Сергій Сорокунський.

І не просто номінували, а одразу в двох категоріях з десяти: «Креатив року» та «Сила і міць».

Так, у 2024 році підприємство запустило одну з найкреативніших маркетингових кампаній у сільськогосподарській галузі для популяризації сірої української корови. Мета кампанії — зберегти унікальну національну породу, яка перебуває під загрозою зникнення, а також привернути увагу молоді до фермерства.

Його TikTok-канал уже набрав 4,7 млн переглядів, 198 тисяч лайків та 7 тисяч підписників за 2 місяці.

Крім цього, через TikTok фермерське господарство не лише популяризує, а й продає корів!

“Ми розробили воронку, по які люди з соцмереж переходять у чат-бот (https://muuucowsbot.tg.pulse.is), де після короткого опитування отримують презентацію з фото, які згенеровані штучним інтелектом. Після цього людина має можливість придбари корову онлайн, сплативши через Apple Pay. Таким чином ми демонструємо, що через соціальні мережі можна продавати все, навіть корову” – зазначає директор агропідприємства.

Відеоконтент у TikTok наголошує, що сіра українська корова — це не просто тварина, а частина української історії, яка заслуговує на збереження.

До номінації “Сила і міць” потрапили компанії, які збільшили обсяги виробництва та змогли зберегти та примножити довоєнні виробничі потужності. Або вистояли в дуже складній ситуаціі і наразі продовжують працювати та зростати.

Фермерське господарство з Херсонщини перебувало під російською окупацією та було частково зруйноване та пограбоване. Від збройної агресії, пограбування, мінувань, спалених та полів викраденої техніки отримало збитків на понад 100 млн грн. На момент деокупації мали кредитів та інших фінансових зобов’язань на 40 млн грн.

Попри це все, вдалось розмінувати 100% земель, вийти на довоєнні обсяги виробництва, налагодили нові канали збуту, реалізовувати проєкт з розбудови зрошувальних мереж в громаді. Також вдалось зберегти команду та вдвічі збільшити виробничі потужності порівняно з минулим роком. І все це у 10 км від лінії фронту.

Підтримати підприємство з Херсонщини своїм голосом у номінації “Креатив року” можна за посиланням; у номінації “Сила і міць” – тут.

Церемонія нагородження переможців запланована на 10 грудня 2024 року.

Довідково.

Як зазначено на їхньому сайті, Спілка українських підприємців – найбільша бізнес-асоціація незалежних українських підприємців.

Премія Спілки українських підприємців (СУП) – це щорічна відзнака найкращих українських підприємців, яка популяризує підприємництво та відзначає проривні практики українського бізнесу.

фото: Сергія Сорокунського

Матеріал створений у межах проєкту стипендій для українських медіа від Лабораторії журналістики суспільного інтересу, що є частиною програми “Голоси України” в рамках ініціативи Ганни Арендт, яка реалізується Європейським центром свободи преси та медіа і фінансується Федеральним офісом міністерства закордонних справ Німеччини. Грантодавці не впливають на контент редакції та не несуть за нього відповідальності. 

Написати коментар

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я